torsdag 19. juli 2012

Klar for nye eventyr!

I dag melde jeg meg på Pilegrimsløpet som går av stablen for første gang i år! Har en gang tidligere gått løypa, men denne gangen skal jeg jo løpe og gi mitt aller beste.
Løypa ligger som navnet sier langs Pilegrimsleden til Nidaros. Gleder meg til å løpe i skogen; det er terapi for sjelen!

Siden Pilegrimsleden går rett forbi huset vårt, ser vi vært å mange pilegrimer på vei til Domen, det er folk i alle aldre og fra mange land. Noen går faktisk hele veien fra Oslo; noe blandt annet ordføreren her i kommunen gjør i sommer! Og tidligere har kongelige passert, tihi!

I posten kom i dag min nye treningskompis: en Garmin Forerunner 410. Har ladet den og satt meg inn i noen av funksjonene, og sitter her å ser på en vakker sommerkveld som hadde vært perfekt å løpe i. Men når mannen er på jobb er det lite mulighet til å få testet den nye vennen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar