søndag 17. juni 2012

Duppedingsoman

Jeg lengter såååå etter mine duppedingser....

Etter at min kjære HTC gikk bort for noen uker siden, og jeg er tilbake på en telefon fra før telefonene ble smarte, har jeg ikke funnet den ultimate duppedingsløsningen for b annet spotify og endomondo. Disse to appene har vært to av mine gode løpevenner lenge nå, og vane er som kjent vanskelig å endre på....
Har testet å løpe med iPod toutchen min, da med RunKeeper. Men den måler så utrolig feil at det er ikke morro engang.... Og ikke fungerer den imens jeg hører på spillelister på spotify heller, arg! Men for musikk funker den godt, bare jeg husker å lade den :8

I kveld tok jeg en tur helt uten duppedingser, siden iPod'en var strømløs. Å løpe uten musikk synes jeg er tungt, men det var også noe behagelig med å løpe uten. Fikk mer med meg alt som skjer rundt meg. Og jeg er sikker på at jeg fikk ekstra drahjelp i motbakkene jeg ellers ville ha gått i, bare ved at jeg hørte det kom en biler bak meg, og jeg tenkte at jeg skal i allefall ikke gi meg å gå opp bakken, i og med at noen så meg :D

Her hjemme har jeg et par faste løyper som jeg kjenner lengden på mm, så endomondon er savnet, men jeg klarer meg jo uten.
Men når ferien starter, har jeg jo ambisjoner om løpeturer rundt De svenske og danske campingplassen, og da tror jeg jeg sårt vil trenge en GPS, eller hur ;) Må jo dokumentere ferieløping også ;)

Om en uke starter vi altså ferien, og for å pakke med den motivasjon som trengs til å holde løpingen ved like når vi er på tur, må jeg jo bare ha en ny duppedings, ikke sant?
Spørsmålet er bare: Skal jeg satse på ei pulsklokke med GPS? Så får jeg nok en duppedings som jeg har forstått kan være nyttig for en trimer. Eller bør jeg satse på en ny smartelefon? Hva tror dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar