onsdag 2. mai 2012

Onsdagstrim med Snellene

Etter minst ett års modningstid, har jeg nå bestemt meg for å kaste meg ut i treningsbloggeverden!

I denne bloggen skal dere få bli med meg på veien mot høstens store mål: Oslo halvmaraton.... Forhåpentligvis...
Akkurat nå siter jeg noe med en vond ankel, men det stoppet meg ikke i kveld. For hver onsdag møtes en flott gjeng damer i alle aldre for intervalltrening: det er jo bare så bra. Intervall er så kjedelig å holde på med alene, men sammen er vi dynamitt!!

I kveld løp vi 4 serier a 45sek, 15 sek hvile x 4, i motbakker!!!

Den føste og andre serien var med blodsmak i munnen, men så lettet det noe på serie tre og fire. Noen meter ble faktisk på snø, herlige Trøndelag; her har vi vinteren lenge ;)


Endomondo Running Workout: was out running 5.82 km in 50m:44s using Endomondo.

2 kommentarer:

  1. Lykke til mot høstens store mål! Men forsiktig med ankelen, legg på godt med is etter løpetur :)

    Intervaller er den aller beste trening (men også den vondeste...grøss). Flink er du!

    SvarSlett
  2. Så moro med målet ditt som er dønn likt mitt! Det skal bli moro å følge deg fremover:-)

    SvarSlett